Prefata editiei din 1957: Folclorul muzical, izvor nesecat de inspiratie al artei muzicale, atrage tot mai mult pe creatori, interpreti, muzicologi si nu mai putin pe pedagogi, care raspund de educatia muzicala a elevilor.
In continuare, dam cateva indicatii cu privire la desfasurarea materialului.
Elementele principale – game, intervale, masuri, diviziuni ritmice – sunt prezentate gradat, iar predarea lor, potrivit succesiunii aratate, infaptuiesc scopul instructiv-educativ urmarit.
O parte din probleme, cum ar fi acelea de tempo, intensitate, accidenti, ortografie muzicala etc.
nu sunt exprimate prin titluri, ele fiind enuntate practic in structura solfegiiior.
De asemenea, capitolele cuprinse in lucrare nu sunt precedate de exercitii tehnice – formule pregatitoare pentru intonarea intervalelor, formule metro-ritmice – intrucat acestea fac obiectul unui tratat de teoria muzicii.
Exercitiile necesare pentru intelegerea de catre elevi a diferitelor probleme intra in atributia profesorului.
Nadajduiesc ca acest volum va contribui, alaturi de alte publicatii asemanatoare, la imbogatirea materialelor metodice necesare in predarea cursului de teorie si solfegii din invatamantul nostru muzical.
Feodor Oancea.
1957 | Folclorul muzical izvor nesecat de inspiratie al artei muzicale atrage tot mai mult pe creatori interpreti muzicologi si nu mai putin pe pedagogi care raspund de educatia muzicala a elevilor |
---|
Grafoart este un brand care se specializează în oferirea de soluții de tipărire și personalizare pentru diverse produse, având un accent deosebit pe calitate și inovație.
Cu o gamă variată de produse, de la cărți de vizită și pliante la materiale promoționale personalizate, Grafoart se dovedește a fi un partener de încredere pentru afaceri și persoane fizice.
Brandul îmbină tehnologia de ultimă generație cu un design creativ, oferind clienților opțiuni unice pentru a-și exprima identitatea de brand.
Echipa Grafoart colaborează strâns cu clienții pentru a le oferi soluții personalizate care să răspundă nevoilor specifice, asigurându-se că fiecare proiect finalizat reflectă cu acuratețe viziunea și valorile clientului.