CUM SĂ APLICĂM CU SUCCES ÎN AFACERI STRATEGIILE DIN ARTA RĂZBOIULUI Acum peste două mii de ani, faimosul general chinez Sun Tzu a scris lucrarea clasică de strategie militară Arta războiului, pentru a transmite mai departe înţelepciunea dobândită în anii de bătălii.
Iar pentru că domeniul afacerilor, ca şi războiul, este unul dinamic, cu ritm alert şi impune folosirea eficientă a unor resurse limitate, directorii moderni de organizaţii au de câştigat dacă ştiu cum să valorifice învăţăturile lui Sun Tzu.
Pornind de la exemplele reale ale unor firme precum General Electric, Microsoft, AT&T, BMW, Southwest Airlines, FedEx, Mark R.
McNeilly ne arată cum pot fi adaptate cu succes principiile militare la lumea corporatistă de astăzi, ca să evităm capcanele managementului şi să obţinem avantaj competitiv pe termen lung:- Câștigă totul fără luptă- Evită punctele forte, atacă punctele slabe- Inducere în eroare și cunoaștere anticipate- Viteză și pregătire- Modelează-ți oponentul- Leadership bazat pe caracter Mark R.
McNeilly este lector universitar la Universitatea statului Carolina de Nord, Chapel Hill, unde predă marketing.
A fost invitat la emisiuni despre strategie de la BBC, C-SPAN, CNBC, Business News Network, Voice of America.
A apărut ca analist invitat în programul special despre arta războiului a lui Sun Tzu de pe canalul History Channel, în 2009.
A susţinut prezentări despre Sun Tzu şi strategie la companii precum IBM, Royal Bank of Scotland, Society of Competitive Intelligence Professionals.
A fost director de marketing şi a lucrat timp de 30 de ani la IBM şi Lenovo, având experienţă în strategie, marketing şi management.
Lung |
---|
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.