This work brings together material from three books Sarkozy has already published in France.
Testimony: France in the Twenty First Century (Pantheon), combined material from the first two of these three books.
These two volumes are entitled Libre (Free in French), an autobiographical account of Sarkozy's rise to power within the French political system, and Temoignage (Testimony in French), a book setting forth Sarkozy's ideas for a new domestic as well as foreign policy for France.
This book includes this material, but updated, as well as additional material from the third book, Ensemble (Together), a manifesto of principle and policy that Sarkozy published in France just before the election this spring.
None of these three books has appeared in its entirety in English translation.
Our book also includes material drawn from a major foreign policy speech, an update post-election of all chapters, and a new preface3,000 to 4,000 words long-to be based on an original interview with Sarkozy by Philip H.
Gordon, the translator and editor.
Testimony focuses on such questions as what Sarkozy's pro-American stance will mean for France's traditionally independent foreign policy, how his own vision for Europe will affect other members of the European Union, and the ways in which he proposes to reform French society.
Two elements in the book are notable.
The first is Sarkozy's stated admiration for the United States, which is unorthodox for a French leader.
The second is his unusual candor about France's failings.
Over the past quarter century, he argues, France has become a stagnant society that has destroyed the value of work and deluded itself into thinking that its welfare system is sustainable.
While the rest of Europe has tried to adapt to globalization, France has denied it, hiding behind a damaging credo of anti-liberalism.
Sarkozy promises to reinvent France's social model in order to revive economic growth.
Optimistic about France, he insists that the country is impatient, exasperated by delays, and eager for profound change.
Testimony | France in the |
---|
HarperCollins Publishers Inc.
este una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de editură din lume, cu o gamă variată de amprente care publică cărți în diferite genuri și formate.
Iată aspectele cheie ale HarperCollins Publishers Inc.
: 1.
Istorie și context: HarperCollins își are rădăcinile încă de la începutul secolului al XIX-lea, când a fost fondată în New York City.
De-a lungul anilor, compania a crescut prin fuziuni și achiziții pentru a deveni un jucător important în industria editorială globală.
Amprints și diviziuni: HarperCollins operează numeroase amprente și divizii care se adresează diferitelor genuri, audiențe și piețe.
Acestea includ Harper, William Morrow, Avon, HarperOne, Harper Voyager, HarperTeen, HarperAudio și multe altele.
Fiecare amprentă se concentrează pe tipuri specifice de cărți, cum ar fi literatura de ficțiune, non-ficțiune, romantism, fantezie, pentru tineri și pentru copii.
Gamă largă de cărți: HarperCollins publică o gamă largă de cărți care cuprind ficțiune, non-ficțiune, memorii, autoajutorare, cărți de bucate, istorie, politică, afaceri, știință și multe altele.
Compania lansează cărți în diferite formate, inclusiv coperți cartonate, broșate, cărți electronice și cărți audio.
Autori cu cele mai bune vânzări: HarperCollins se mândrește cu o listă de autori premiați și bine vânduți din întreaga lume.
Unii autori notabili publicati de HarperCollins includ J.
Tolkien, Agatha Christie, Harper Lee, Neil Gaiman, Veronica Roth, Sarah J.
Maas și mulți alții.
Acoperire globală: HarperCollins are o prezență internațională puternică, cu birouri și operațiuni în mai multe țări.
Compania publică cărți în diferite limbi și le distribuie la nivel global prin parteneriate cu retaileri, angrosisti și platforme digitale.
Inovație și publicare digitală: HarperCollins adoptă publicarea digitală și tehnologia pentru a ajunge la cititori în moduri noi.
Compania investește în publicarea de cărți electronice, cărți audio și platforme digitale inovatoare pentru a îmbunătăți experiența de lectură.
Angajamentul față de diversitate și incluziune: HarperCollins se angajează să promoveze diversitatea și incluziunea în publicare.
Compania caută în mod activ să amplifice diverse voci și perspective prin cărțile și autorii săi.
În general, HarperCollins Publishers Inc.
este o mare putere în industria editorială, cunoscută pentru istoria sa bogată, catalogul divers de cărți și angajamentul de a conecta cititorii cu povești și idei convingătoare din întreaga lume.