Dechor


New York University Press - The procrastination economy | ethan tussey

New York University Press

New York University Press - The procrastination economy | ethan tussey

  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

In moments of downtime - waiting for a friend to arrive or commuting to work - we pull out our phones for a few minutes of distraction.

Just as television reoriented the way we think about living rooms, mobile devices have taken over the interstitial spaces of our everyday lives.

Ethan Tussey argues that these in-between moments have created a procrastination economy, an opportunity for entertainment companies to create products, apps, platforms, subscription services, micropayments, and interactive opportunities that can colonize our everyday lives.

But as businesses commoditize our free time, and mobile devices become essential tools for promotion, branding and distribution, consumers are using these devices as a means of navigating public and private space.

These devices are not just changing the way we spend and value our time, but also how we interact with others and transform our sense of the politics of space.

By examining the four main locations of the procrastination economy-the workplace, the commute, the waiting room, and the connected living room-Ethan Tussey illuminates the relationship between the entertainment industry and the digitally empowered public.

130.50 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Clientii au cumparat si

Despre New York University Press

New York University Press (NYU Press) este o editură academică prestigioasă afiliată la Universitatea din New York (NYU).

Înființată în 1916, NYU Press este una dintre cele mai vechi prese universitare din Statele Unite și are o reputație de lungă durată pentru publicarea de lucrări academice de înaltă calitate în diverse discipline.

În calitate de editor academic de top, NYU Press este specializată în publicarea de cărți în științe umaniste și sociale, cu accent pe studii critice și interdisciplinare.

Comunicatele de presă publică cărți într-o gamă largă de domenii, inclusiv sociologie, antropologie, istorie, studii culturale, studii media, studii de gen, științe politice, drept și multe altele.

NYU Press se angajează să publice burse inovatoare și riguroase din punct de vedere intelectual, care contribuie la discursul academic și se implică în probleme sociale, culturale și politice presante.

Presa este cunoscută pentru programul său de publicare divers și incluziv, care prezintă lucrări atât ale unor oameni de știință consacrați, cât și ale unor voci emergente, precum și cărți care explorează perspective subreprezentate și comunități marginalizate.

Pe lângă monografiile academice, NYU Press publică și manuale, lucrări de referință și cărți de interes general destinate unui public mai larg.

Publicațiile presei sunt distribuite la nivel global și sunt utilizate pe scară largă în săli de clasă, biblioteci și instituții academice din întreaga lume.

În general, New York University Press joacă un rol vital în promovarea cunoștințelor și în promovarea anchetei intelectuale prin programul său de publicare, reflectând excelența academică și angajamentul față de cercetare și bursă a Universității din New York.

130.50 Lei


Categorii New York University Press


Branduri business si economie


Politica de utilizare Contact