Editia a treia Credinta ortodoxa nu este abstracta, ci personala.
In exemplele alese uimeste, mai inainte de toate, diversitatea lor, care acopera aproape patru mii de ani, din vremea Vechiului Testament pana in zilele noastre.
Telul suprem al casatoriei este ca sotul si sotia sa se ajute unul pe altul sa intre in Imparatia cerurilor.
Prin dragostea reci proca si partasia vietii, amandoi impreuna cu copiii lor, daca Dumnezeu le-a daruit urmasi sunt chemati a se aduce unul pe altul mai aproape de Hristos.
Ca unire vesnica intre doua persoane unice si vesnice, Taina Nuntii nu are alta menire decat aceasta.
Fie ca toti sotii si sotiile care citesc aceasta carte sa fie invredniciti, prin rugaciunile sfintilor pomeniti aici, sa aduca, pe cat de deplin se poate, ofranda cununilor nuntii lor lui Hristos Imparatul.
Si fie ca noi toti, ori ca suntem casatoriti, ori monahi, ori celibatari, privind la icoanele insufletite ale Sfintei Treimi in paginile ce urmeaza, sa ajungem la o mai adanca pretuire si intelegere ale acestei mari taine (Efes.
5, 32).
Fie ca toti sotii si sotiile care citesc aceasta carte sa fie invredniciti, prin rugaciunile sfintilor pomeniti aici, sa aduca, pe cat de deplin se poate, ofranda cununilor nuntii lor lui Hristos Imparatul.
Si fie ca noi toti, ori ca suntem casatoriti, ori monahi, ori celibatari, privind la icoanele insufletite ale Sfintei Treimi in paginile ce urmeaza, sa ajungem la o mai adanca pretuire si intelegere ale acestei mari taine (Efes.
5, 32).
Fie ca toti sotii si sotiile care citesc aceasta carte sa fie invredniciti, prin rugaciunile sfintilor pomeniti aici, sa aduca, pe cat de deplin se poate, ofranda cununilor nuntii lor lui Hristos Imparatul.
Si fie ca noi toti, ori ca suntem casatoriti, ori monahi, ori celibatari, privind la icoanele insufletite ale Sfintei Treimi in paginile ce urmeaza, sa ajungem la o mai adanca pretuire si intelegere ale acestei mari taine (Efes.
5, 32) .
( Kallistos, Mitropolit de Diokleia ).
Pret vechi 40.0 Lei
Reducere 30%