„Apocalipsa lui Pavel s‑a bucurat de o extraordinara raspandire si popularitate in Occidentul medieval pana in secolul al VII‑lea (chiar si mai tarziu), elemente din viziunea (visio) Apostolului fiind apoi preluate de folclorul religios.
Apocalipsa lui Pavel ne da o extraordinara lectie de iubire si ingaduinta.
Nu fata de rau, ci fata de cei rai, care se pot converti chiar si dupa ceasul din urma: cu ajutorul lui Isus si al rugaciunilor venite din partea sfintilor si din partea credinciosilor neindiferenti.
Versiunea latina lunga L1, a Apocalipsei lui Pavel, preluata in editia de fata, este cea mai apropiata de originalul grecesc, care s‑a pierdut.
In privinta traducerii, am respectat, cat s‑a putut, criteriul fidelitatii, subordonandu‑l insa, ori de cate ori a fost nevoie, criteriului claritatii.
” (Smaranda Badilita si Cristian Badilita).
Urma | Cu ajutorul lui |
---|
Vremea este un brand dedicat îmbrăcămintei și accesoriilor pentru sezonul rece, oferind o gamă variată de produse care combină stilul cu funcționalitatea.
Brandul se concentrează pe utilizarea materialelor de înaltă calitate pentru a asigura confortul și protecția împotriva vremii nefavorabile, fără a compromite estetică.
Vremea promovează un stil modern și practic, având în vedere nevoile consumatorilor activi care doresc să se bucure de aer liber, indiferent de condițiile meteorologice.
Cu un accent pe inovație și durabilitate, brandul devine o alegere populară pentru cei care apreciază atât moda, cât și confortul.