Núria Jar Jurnalistă specializată în știință Dincolo de limbajul vorbit, ființele umane dispun de o gamă largă de resurse de comunicare ce se manifestă în relațiile noastre sociale de zi cu zi și care ne ajută la construirea și modelarea mesajelor.
Bogăția acestor resurse este uimitoare.
Lingvistul italo-american Mario Pei a estimat că oamenii sunt capabili să producă până la 700 000 de semne diferite, inclusiv gesturi, expresii faciale și alte mișcări care adaugă semnificație și context cuvintelor noastre.
Există mai multe discipline care au fost interesate de studiul acestui cod nonverbal: etologia, antropologia, psihologia, psihiatria, sociologia și, mai recent, neuroștiința.
Prin intermediul descoperirilor din toate aceste domenii, volumul de față analizează unele dintre cele mai relevante aspecte ale comunicării nonverbale, precum expresia facială a emoțiilor, limbajul corpului, distanțele de care avem nevoie pentru a interacționa confortabil cu alte persoane și modul în care vorbim.
Nonverbal | Etologia antropologia psihologia psihiatria sociologia si mai recent neurostiinta |
---|
Editura Litera este o editură cunoscută în România.
Joacă un rol important în peisajul literar și editorial al țării.
Iată câteva puncte cheie despre Litera Publishing: 1.
Editura de cărți: Litera este implicată în publicarea unei game variate de cărți, acoperind diverse genuri, cum ar fi literatură, ficțiune, non-ficțiune, lucrări academice și literatura pentru copii.
Editura este cunoscută pentru contribuțiile sale la promovarea și difuzarea literaturii române și internaționale.
Lanț de librării: Litera operează un lanț de librării în toată România sub denumirea de „Librăria Litera”.
Aceste librării servesc ca puncte de vânzare cu amănuntul de unde clienții pot achiziționa o selecție largă de cărți, inclusiv cele publicate de Editura Litera și alte edituri.
Prezența online: Litera Publishing are o platformă online unde clienții pot explora și cumpăra cărți prin internet.
Prezența online permite cititorilor o modalitate convenabilă de a accesa un catalog larg de opere literare.
Evenimente și inițiative literare: editurile se angajează adesea în organizarea sau participarea la evenimente literare, lansări de carte și inițiative culturale.
Litera poate fi implicată în diverse activități care vizează promovarea literaturii și sprijinirea autorilor.