The Sunday Times Number One BestsellerIt’s time we get back to common sense.
It’s time to cancel the cancel culture.
It’s time to Wake Up.
If, like me, you’re sick and tired of being told how to think, speak, eat and behave, then this book is for you.
If, like me, you think the world’s going absolutely nuts, then this book is for you.
If, like me, you think NHS heroes and Captain Tom are the real stars of our society, not self-obsessed tone-deaf celebrities (and royal renegades!), then this book is for you.
If, like me, you’re sickened by the cancel culture bullies destroying people’s careers and lives, then this book is for you.
From feminism to masculinity, racism to gender, body image to veganism, mental health to competitiveness at school, the right to free speech and expressing an honestly held opinion is being crushed at the altar of ‘woke’ political correctness.
In 2020, the world faced its biggest crisis in a generation: a global pandemic.
In the UK, it exposed deep divisions within society and laid bare a toxic culture war that had been raging beneath the surface.
From the outset, Piers Morgan urged the nation to come to its senses, once and for all, and held the Government to often ferocious account over its handling of the crisis.
COVID-19 shed shocking light on the problems that plague our country.
Stockpilers and lockdown-cheats revealed our grotesque levels of self-interest and the virtue-signalling woke brigade continued their furious assault on free speech, shutting down debate on important issues like gender, racism and feminism.
Yet just as coronavirus exposed our flaws, it also showcased our strengths.
We saw selfless bravery in the heroic efforts of our healthcare staff.
A greater appreciation of migrant workers.
A return of local community spirit.
And inspiring, noble acts from members of the public such as Captain Sir Tom Moore.
Wake Up is Piers’ rallying cry for a united future in which we reconsider what really matters in life.
It is a plea for the return of true liberalism, where freedom of speech is king.
Most of all, it is a powerful account of how the world finally started to wake up, and why it mustn’t go back to sleep again.
Generation | A global pandemic |
---|
HarperCollins este una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de editură din lume.
Funcționează ca o subsidiară a News Corp și are o prezență semnificativă în industria editorială globală.
Iată câteva puncte cheie despre HarperCollins: 1.
Istorie: HarperCollins are o istorie bogată care datează de la începutul secolului al XIX-lea.
Compania a fost fondată de frații James și John Harper în New York City în 1817.
Amprints: HarperCollins operează sub diferite amprente, fiecare fiind specializată în anumite genuri sau tipuri de cărți.
Unele amprente notabile includ Harper, HarperOne, HarperTeen, William Morrow și Avon, printre altele.
Diverse Publishing: HarperCollins publică o gamă variată de cărți, inclusiv ficțiune, non-ficțiune, literatură pentru copii, cărți de bucate, romane de dragoste și multe altele.
Catalogul său include lucrări atât ale autorilor de debut, cât și ale unor personalități literare consacrate.
Acoperire globală: HarperCollins are o prezență globală puternică, cu birouri în mai multe țări.
Cărțile sale sunt distribuite la nivel internațional, făcându-l un jucător important pe piața internațională de publicare.
Autori cu bestselleruri: Editura a publicat lucrări ale numeroși autori de bestselleruri, printre care J.
Tolkien, C.
Lewis, Mark Twain, J.
Salinger și Agatha Christie, printre alții.
Editura digitală: HarperCollins s-a adaptat erei digitale și oferă cărți electronice și cărți audio alături de edițiile tipărite tradiționale.
Compania se angajează cu platforme digitale pentru a ajunge la un public larg.
Achiziții: De-a lungul anilor, HarperCollins a fost implicată în diverse achiziții și fuziuni cu alte edituri, extinzându-și portofoliul și prezența pe piață.
Inovație: HarperCollins continuă să exploreze abordări inovatoare ale publicării, inclusiv proiecte multimedia, colaborări și inițiative pentru a conecta autorii cu cititorii.