Combina intr-o ceasca de ceai doua binecunoscute elemente ale traditiilor asiatice: ceaiul verde si kombucha.
Ceai verde, lemongrass, menta.
Ceaiul ecologic Echilibru Verde Yogi Tea, combina intr-o ceasca doua elemente ale traditiilor asiatice: ceaiul verde si kombucha.
Inca din antichitate, calitatile ceaiului verde si ale ciupercii kombucha sunt larg recunoscute si apreciate.
Lemongrassul si florile de soc adauga un gust placut si completeaza gustul armonios al acestui ceai.
Ingrediente Yogi Tea Ceai echilibru verde:Ceai verde* (70%), flori de soc*, lemongrass* (5%), menta* (4%), aroma naturala, bautura uscata de kombucha*, verbina*.
*din culturi certificate ecologic.
Mod de preparare Yogi Tea Ceai echilibru verde:Turnati 250 ml apa fiarta dar nu clocotita peste un plic de ceai.
Lasati sa infuzeze 5 minute.
Asiatice | Ceaiul verde si kombuchaceai verde lemongrass mentaceaiul ecologic |
---|---|
Tea, combina intr-o ceasca doua elemente ale traditiilor asiatice | Ceaiul verde si kombucha |
Ceai echilibru verde | Ceai verde (70) flori de soc lemongrass (5) menta (4) aroma naturala bautura uscata de kombucha verbina din culturi certificate ecologicmod de preparare Turnati 250 ml apa fiarta dar nu clocotita peste un plic de ceai |
Yogi Tea este o marcă de ceai din plante care oferă o varietate de amestecuri, fiecare formulat cu o combinație de ierburi, condimente și plante botanice.
Marca este cunoscută pentru angajamentul său de a oferi ceaiuri organice și naturale, iar produsele sale prezintă adesea un amestec de ingrediente tradiționale ayurvedice.
Caracteristicile cheie ale Yogi Tea includ concentrarea pe bunăstarea holistică, atenția și echilibrul.
Ceaiurile sunt adesea numite după beneficiile sau aromele dorite asociate amestecului specific și pot include ingrediente precum ghimbir, scorțișoară, lemn dulce, mentă și diverse amestecuri de plante.
Pe lângă ofertele sale de ceai, Yogi Tea a fost cunoscut pentru faptul că include citate inspiraționale pe etichetele sale de pliculețe de ceai, contribuind la accentul pus de brand pe promovarea unui sentiment de conștientizare și pozitivitate.