Zana din zaharnita este incredibil de nostima, in niciun caz nu este o carte zaharisita pentru copii.
Este despre o zana si despre un baiat pe nume Filip.
Despre o prietenie ciudata si despre toate incurcaturile care pot sa iasa de aici.
Despre o intamplare foarte obisnuita intr-un oras, despre ceva ce i se poate intampla oricarui copil.
Este de ajuns ca un copil sa aiba Zana din zaharnita.
In carte este un tort dezgustator, niste pantaloni care dispar, cateva scrisori nereusite pentru Mos Craciun si o multime de… zahar.
Atentie! Cartea poate provoca ras neintrerupt copiilor cu simtul umorului! „V-ati intrebat vreodata unde traiesc zanele? In paduri? In cupele lalelelor? Printre stele? Da, unele zane, intr-adevar, locuiesc in aceste locuri.
Daca au noroc.
Dar aceasta este o poveste despre o zana care locuia intr-o… zaharnita obisnuita.
«Nu este chiar asa de obisnuita!» ar protesta acea zana.
«Este de portelan! Si este impodobita cu caise aurii minunate.
» Dar eu va asigur ca este vorba despre o zaharnita destul de veche, ciobita si uzata, care poate ca avusese candva pictate pe ea «caise aurii minunate», dar acum nu mai are decat niste pete cafenii.
Zaharnita si zana din ea au zacut mult timp aruncate in fundul unui bufet de bucatarie.
Era bufetul bunicutei simpatice a unui baietel cu par negru, pe nume Filip.
” Katia Antonova este autoarea unor minunate povesti dintre care amintim: Povesti cu printese si alte aventuri extraordinare (2011) si Pestisorul (2013).
In ultimii sapte ani, Katia Antonova a scris in special pentru copii.
Este o romantica incorigibila si aduce putin cu un cavaler.
Ii place sa lupte pentru cauze drepte si sa-si imagineze ca face lumea sa fie mai buna.
Cu povestirile despre zana Vanilia, autoarea doreste sa va faca sa zambiti.
Sa zambiti sincer, larg si mult timp.
Mila Lozanova deseneaza de cand era copil si, dupa parerea ei, copiii sunt cei mai talentati artisti.
Amintim | Povesti cu printese si alte aventuri extraordinare (2011) si |
---|
Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.
Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.
Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.
Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.
Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.
Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.
Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.
Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.
De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.
Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.
Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.
Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.
Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.
Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.
Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.
Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.
Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.
Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.
Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.
Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.
Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.
Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.
Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.
Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.